Polityka wysyłki

Staram się zapewnić sprawną i efektywną wysyłkę. Oto wszystko, co musisz wiedzieć o tym, jak obsługuję przesyłki:

Czas przetwarzania

Po złożeniu zamówienia proszę pozwolić mi na jego przetworzenie w ciągu 2–4 dni roboczych. W okresach wzmożonego ruchu, takich jak wyprzedaże czy święta, przetwarzanie może potrwać nieco dłużej. Otrzymasz powiadomienie e-mail z numerem śledzenia, gdy Twoje zamówienie zostanie wysłane.

Metody wysyłki

Oferuję niezawodne metody wysyłki, aby Twoje zamówienie dotarło bezpiecznie. Dostępne opcje będą podane podczas finalizacji zamówienia. Czas dostawy zależy od lokalizacji, ale zazwyczaj możesz oczekiwać:

  • Polska: 7–10 dni roboczych

  • Międzynarodowe: 7–14 dni roboczych (w zależności od kraju docelowego)

Koszty wysyłki

Wszystkie zamówienia wysyłane są bezpłatnie, w tym śledzenie i ubezpieczona dostawa dla Twojego spokoju. To mój sposób, aby podziękować Ci za wsparcie!

Wysyłka międzynarodowa

Oferuję również wysyłkę międzynarodową. Proszę pamiętać, że czas dostawy może się różnić w zależności od lokalizacji, a ja nie ponoszę odpowiedzialności za cła ani podatki, które mogą obowiązywać w Twoim kraju. Pobieram opłatę 20,95 PLN za wszystkie zamówienia spoza Polski.

Śledzenie zamówienia

Po wysłaniu zamówienia zawsze wysyłam numer śledzenia, abyś mógł śledzić swoją paczkę na każdym etapie. Możesz śledzić przesyłkę na mojej stronie, aby uzyskać aktualne informacje.

Zagubione lub uszkodzone paczki

Choć robię wszystko, aby Twoja paczka dotarła bezpiecznie, nie ponoszę odpowiedzialności za zgubione lub uszkodzone przedmioty w transporcie. Jeśli Twoje zamówienie dotrze uszkodzone, skontaktuj się ze mną niezwłocznie, a pomogę Ci w dalszych krokach.

Nieprawidłowy adres

Jeśli podany adres jest niepoprawny, zawsze otrzymasz e-mail. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi, przesyłka nie może zostać wysłana. Zawsze sprawdzaj swoją skrzynkę pocztową. Jeśli zgodzisz się na wysyłkę pod „błędny” adres, odpowiedzialność za dostawę ponosi klient.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub potrzebujesz pomocy w związku ze swoim zamówieniem, skontaktuj się ze mną pod adresem pomoc@marykomfort.pl. Zawsze jestem tu, aby pomóc!